2013. június 26., szerda

Hetedik edzés Albert senseijel

Jól elúsztunk a beszámolókkal, szerintem már legalább néggyel tartozunk. Kezdem a legutolsóval. Múlt szerdán, vagyis a születésnapomon volt az (nyáron) utolsó edzésünk Albert senseijel. Megint új termet kaptunk, ezúttal egy tánctermet, ami tele volt tükörrel. Ezt kihasználandó, az edzés javát nem egy-egy kata csiszolásával töltöttük, hanem végigvettük a katákat tükörrel és ellenőriztük a sarokpontokat. Mit ne mondjak, tanulságos volt. Az utolsó 10 percben szabadgyakorlás volt, amit Jocó is meg én is az ötös katával töltöttünk: megtanultunk vágni :) Jó móka volt és egészen megszerettem gyakorolni ezt a katát, van benne kihívás.

Jodón ranai-oztunk végig, javítottuk a hibákat a formában és megtanultam rendesen a kardoldalt. Röviden ennyi. Szuper edzés volt és mostantól még egy pár lesz jelen edzésen, mert Albert sensei hozott nekem egy maneki-neko párost (olyasféléket, mint a képen), csak úgy, vagy a születésnapomra, nem tudom. Júliusban pedig minden hétfőn este lesz edzés az ADEPS-ben, szóval lesz extra gyakorlási lehetőség vizsga előtt (még 30 nap...).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése