2012. december 8., szombat

Újra kitinben :)

2012-12-08 20.49.12Új bútordarabom van :)


Koen sensei azzal kezdte az edzést hogy rámpróbált pár do-t, tare-t és men-t. Még szerintem ezen igazítunk a következő edzésen, de egy első összeállítással már be is lettem vetve.

Az érzés a régi, mint a kocsis lova. Csak előre lát az ember és erősen csökken a hallás általi információ befogadás is. :)
Kote-ban nem lehet shinait fogni, a men szorít, a tare fura, és különben is ki találta ki ezt az egészet...
Egy szó mint száz, tegnap újra kendoztam :)

A régi reflexek megvannak. Benne van a kezemben hogy hogyan kell bogut felvenni. Gond nélkül megkötöttem és a helyére raktam mindent.
A technika része az már más kérdés, de a jigeiko alatt is jól éreztem magam. A sok éves jodo-m egész jól tartja a középvonalat.
Egészen fura élmény belülről látni a többieket. Itt lehet érezni igazán ki hol tart, milyen. A klubb Rókája kifejezetten meglepett. Erős és határozott. Bár 3 dannál azért már elvár valami ilyesmit az ember, de kívülről nem éreztem ezt ennyire.

2 megjegyzés: